Financiële Tools

  vorige     volgende

Inhoudsopgave

Model Gedragscode sociale media

Veel ondernemingen hebben het gevoel dat het nuttig zou zijn om een handvat te hebben bij het gebruik van sociale media. Wat is toegestaan en wat niet? Wat wil de werkgever stimuleren en hoe moeten werknemers omgaan met sociale media tijdens werktijd (en thuis)?

Als u inziet dat 'social communities' als LinkedIn en Hyves uw bedrijfsimago op de arbeidsmarkt en richting uw afnemers positief kunnen uitwerken, maar u beseft tegelijkertijd ook dat sociale media een bedreiging kunnen zijn, is het opstellen van een sociale-mediabeleid met een protocol een waardevolle bijdrage aan uw organisatie en weten uw werknemers waaraan zij zich moeten houden.

Door regelmatig het gebruik van social media binnen uw organisatie te monitoren voorkomt u dat uw werknemers na verloop van tijd de richtlijnen voor het gebruik van social media onder in de la leggen.

U kunt het Model Gedragscode sociale media downloaden.

Log in voor de module Financiële Tools

Lid van de module Financiële Tools?

Log hier in om verder te lezen

Afbreken

Gebruiksgegevens

Geef hier uw gebruikersnaam en wachtwoord:

  vorige     volgende